10 najlepszych filmów 2011 (video)

.

Według Amerykańskiego Instytutu Filmowego:
1. "Druhny"
2. "Spadkobiercy" - George Clonney da o sobie znać w połowie lutego



3. "Dziewczyna z tatuażem" - Daniel Craig w ekranizacji bestselleru "Millenium" (połowa stycznia)



4. "Służące"
5. "Hugo i jego wynalazek"
Martin Scorsese zabrał się za film familijny, efekty poznamy w lutym.



6. "J. Edgar" - Leonardo di Caprio jako J.Edgar Hoover, założyciel i szef FBI, reżyseria Clint Eastwood 



7. "O północy w Paryżu"
8. "Moneyball" - Brad Pitt
9. "Drzewo życia" - Brad Pitt po raz drugi
10. "Czas wojny" - człowiek, koń i I wojna światowa, reżyseria Steven Spielberg

2 komentarze:

  1. Z tego zestawu widziałam tylko "Służące" i "O północy w Paryżu" ale faktycznie, oba filmy bardzo mi się podobały (o czym już pośrednio wspominałam):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    zbieram się do oglądanie Druhen, ale jakoś się zabrać nie mogę. :)
    Z innych filmów oglądałem O północy w Paryż o oraz Drzewo życia.
    Pierwszy całkiem dobry, drugiego zaś nie mogłem przemóc. Pewnie bym usnął, ale wyłączyłem. Za trudny film jak dla mnie był. :)

    Pozdrawiam,
    Daniel

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy