Wesołych Świąt!

.

Kilka tytułów, które pomagają poczuć świąteczny klimat 
(zwłaszcza wtedy, kiedy za oknem nie widać śniegu).




"To właśnie miłość"
Moim zdaniem, nie ma, nie było i możliwe, że już nie będzie 
lepszej komedii romantycznej i w ogóle lepszego filmu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Oglądałam go wielokrotnie i za każdym razem jestem tak samo zachwycona, mimo, że znam go na pamięć. 
Polecam i film i ścieżkę dźwiękową.




"Opowieść wigilijna"
Widziałam wiele ekranizacji książki Dickensa, ale ta z 1999 roku 
podoba mi się najbardziej. W całości jest dostępna na youtube
Niestety z lektorem. 





"Disney Snow Buddies"
Dorzucam jeszcze coś dla wielbicieli psiaków. Film dla całej rodziny, niekoniecznie świąteczny, ale za to bardzo klimatyczny 
i z dużą ilością ŚNIEGU!

2 komentarze:

  1. "Opowieść Wigilijną" z pewnością obejrzę jeszcze w te święta, a jeśli chodzi o "To właśnie miłość", w zupełności się z tobą zgadzam - najlepsza komedia na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) a wiesz co dla mnie jest zapowiedzią, oznajmieniem świąt? Otóż mam taką "tradycję". Swoją, prywatną, tylko moją. W każdą Wigilię zaczynam czytać pierwszą część Harrego Pottera :) Dostałam ją lata temu właśnie na Wigilię... i tak mi się mocno kojarzy... :) z resztą w HP jest motyw świąt :)
    W tym roku zaczęłam troszkę wcześniej, ale okolice świąt już mamy ;)

    P.S.
    WNZ :) spróbuj koniecznie, a może i uda się bez zakalca ciasto upiec ;p i będzie i zapach i smak...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy